15 parimat nõuannet enne raha laenamist

Iga kaardi ühel küljel võiks olla nimekiri retsepti koostisosadest ja teisel õpetus selle valmistamise kohta. Tehke oma sahver ja külmik lagedaks. Varuge „impulsi-puuvilju". Jälgige portsjonite suuruseid. Tavaliselt pannakse restoranides salatile umbes neli supilusikatäit kastet, mida on kalorite hulga poolest tihtipeale liiga palju. See samm paneb kogu pere tervislikumalt toituma. Uurimused näitavad, et dieedipidajad, kellel on koduste toetus, kaotavad kaalus rohkem kui need, kellel toetus puudub. Sööge taldrikult ja laua taga. Kasutage neid rasva- ja kalorisisalduse vähendamiseks toiduvalmistamisel. Lisage veele maitse värskendamiseks sidrunit, laimi, kurki või münti. Kaaluge end regulaarselt. Edukad dieedipidajad ja kaalu säilitajad teevad just nii. Mis puudutab kõrge kalorisisaldusega toitu, siis ei pea kartma eksiteele sattumist, kui lubate endale ühe väikese naudingu päevas. Jätke oma menüüst välja karastus- ja magustatud joogid nagu jäätee, spordijoogid ja alkohoolsed joogid. Püüdke eelnevalt valmis mõelda, mida Te sööte. Paluge abi perelt ja sõpradelt. Kui šokolaadihimu tahab võimust võtta, püüdke seda jahutada dieetkakaoga. Mõistlik oleks piirduda ühe või kahe supilusikatäiega. Sellist toitu on lihtne ilma liigse lõikamise ja viilutamiseta süüa. 15 parimat nõuannet enne raha laenamist. 15 parimat nõuannet enne raha laenamist. Väljas süües püüdke mitte vitsutada. Hellitage end vahetevahel. Paluge salatikaste eraldi serveerida.

Mõnede uurimuste väitel aitavad just valgud täiskõhutunnet pikendada. Pidage kinni „ühe ampsu reeglist". Kui vajate väikest naudingut, lubage endale üks väike jäätis. Magage piisavalt. Teadlaste väitel suurendab vähene uni näljahormooni taset ning vähendab täiskõhutunnet signaliseeriva hormooni taset. See võiks sisaldada kümne Teie lemmiku, kiiresti valmiva ja tervisliku õhtusöögi retsepti. Veenduge, et enamik Teie toidukordadest sisaldaks valgusisaldusega toiduaineid nagu jogurt, tuunikala, oad või kana. Ostke ammuigatsetud CD või DVD või minge sõbraga kinno. Pange kokku õhtusöögi-kaardipakk. Sundige end aeglasemalt sööma ning iga suutäit nautima. Seadke endale realistlik kaalulangetamise eesmärk. Võtke kasutusele väiksemad taldrikud, kausid, klaasid, söögiriistad.Väiksemad lauanõud muudavad Teie portsjonid endastmõistetavalt väiksemaks. Internetipettus smsiga raha. Hoidke kodus greipi, mandariine, õunu, banaane ja pirne. Lõpetage nn vedelate kalorite tarbimine. Teelusikatäis võid või margariini on võrreldav tavalise postmargiga. Pange külmikusse kauss aedviljadega - spargelkapsa, herneste, kurgi- või porgandiviiludega. Liigutage, et kaal langeks. Uurimused näitavad, et need dieedipidajad, kes peavad arvet kõige kohta, mida nad söövad, kaotavad kaks korda rohkem kaalu kui need, kes seda ei tee. Hankige endale paar teksaseid või muid pükse, mis on liiga kitsad ning riputage need enese tiivustamiseks riidekapi asemel köögis nähtavale kohale. Hoidke aedviljad käeulatuses. Neid võib näksida vahepaladena või suurema nälja kustutamiseks toiduvalmistamise ajal. Viige sisse mõned hiilivad muudatused. Sööge ja näksige regulaarselt

Märkused